U bent op de infosite Gebruikerssite Online systeem
Français English
vorming en opleiding

We bieden de basisopleiding Werken aan kwaliteit aan, bijkomende verdiepingssessies, intervisie en op vraag ook in-service training. De basissessie is gericht naar personen die in het verleden nog geen basisopleiding in kwaliteitszorg hebben gevolgd. Het staat echter ook open voor personen die in het verleden de basisopleiding al hebben gevolgd en die hun kennis terug willen opfrissen. Bij verdiepingssessies wordt ingegaan op specifieke aspecten van beleidsvoering, methoden en technieken van kwaliteitszorg aan de hand van ervaringen en vragen van de deelnemers. In-service en in-company training gebeurt op aanvraag en afgestemd op de aanvragende organisatie.

Door de Coronacrisis is het lente-aanbod verschoven naar de herfst. In september-oktober 2020 kunt u deelnemen aan de basissessie en de verdiepingssessie, telkens van 9.30u tot 16.30u. De data worden in april vastgelegd. Het aantal deelnemers per sessie is beperkt tot 10, zodat interactief en doelgericht kan gewerkt worden. Opleidingssessies vinden plaats in in het seminariecentrum Nieuwgoed (Gent-Zwijnaarde), goed bereikbaar met de auto. De deelnamekost bedraagt 290,40€ per persoon (incl. warme tweegangenmiddaglunch). PROSE-abonnees hebben voorrang en betalen slechts 108,90€. Abonnees van PROSE genieten niet alleen een aanzienlijke korting op vormings- en opleidingsinitiatieven maar hebben ook recht op gratis ondersteuning en advies via e-mail, telefoon of Skype. U kan uw interesse tonen of inschrijven door ons een bericht te sturen. Lees de info in pdf op een handig infoblad.

Wat zeggen deelnemers van de genoten opleiding en vorming? In 2019 konden gebruikers zich uitspreken over de sessies die in het najaar van 2018 en het voorjaar van 2019 werden aangeboden. Deze tevredenheid was zeer hoog: gemiddeld 4,5 op 5. Elke respondent gaf een score van minstens 4 op 5 en dit op álle aspecten: inhoud, didactische aanpak, praktische bruikbaarheid, locatie en catering. In de herfst van 2019 steeg de gemiddelde tevredenheid zelfs naar 4,6 op 5.